בעשור האחרון החזרנו ללקוחותינו

מעל 100 מליון ₪

כנראה גם לך מגיע החזר מס מקופת המדינה

החזרי מס אינטרס שלך

החזרי מס אינטרס לשכירים הם הבונוס השנתי שלא ידעתם שמגיע לכם

החזרי מס אינטרס ניתנים לשכירים המרוויחים משכורת של מעל ל-4,500 ₪ ברוטו לגבר, וכ-5,000 ₪ משכורת ברוטו לאישה, בהנחה שאתם יודעים שמגיע לכם החזר מס!

ישנם כ-2,000,000 שכירים העובדים כיום בישראל, רבים מהם לא שמעו מעולם על האופציה לקבל הרבה כסף מהמטמון הזה של עודפי מס שהצטבר בקופת המדינה לאורך השנים.

איך נוצר המצב הזה שבו המדינה חייבת לנו כסף בתור שכירים? שמחים ששאלתם!

המדינה גובה מיסים כל הזמן ומכולם, ולעיתים היא גובה יותר מהנדרש

לאורך השנים, תמהיל המיסים שלנו משתנה ביחד עם אירועים שונים בחיי היום יום שלנו, ואנחנו יכולים לשלם יותר מס הכנסה או פחות, תלוי באירועים ובחקיקה.

ההפרשים הללו התמהיל המס שלנו, יכולים להצטבר לסכום ניכר, בייחוד לאור העובדה שניתן לבקש החזר מס כ-6 שנים רטרואקטיבית!

ריכזנו לנוחיותכם את שלל הסיבות, האירועים והמצבים בהם תוכלו לדרוש החזרי מס:

  • אם שיניתם  את מקום העבודה: בכל פעם שאתם  משנים את מקום העבודה שלכם, אתם מקבלים משכורת עם תמהיל מס שונה, בין זה בגלל שכר גבוה יותר, שעות שונות וכו.

  • אם אתם עובדים במספר מקומות במקביל: כאשר אתם עובדים במספר עבודות, אתם זקוקים לחישוב החזר המס  המגיע לכם, מפני שבמקרים ישנה נטייה לקחת המשכורות מס מיותר, מה שמתבטא בפחות כסף בחשבון הבנק שלכם.

  • אם יש לכם ילדים העוברים טיפולים מסוגים שונים: בין אם הילדים שלכם זקוקים לטיפול התפתחותי או אם חלילה הם סובלים מבעיה בריאותית, מגיע לכם החזר על שאמור לבטא את התוספת בהוצאות השונות.

  • ביצעתם הפקדות לביטוח או לקופות גמל שלא במסגרת המשכורת שלכם? הפקדות לקופות גמל, קרנות השתלמות וביטוחים פטורים ממס. בדרך כלל, כאשר מחושבת המשכורת שלכם, מס הכנסה מחושב כך שלא יכלול את אלו, אבל במקרים בהם אתם מבצעים את ההפקדות הללו מחוץ למשכורת, מגיע לכם הטבה נוספת במס שאתם כנראה לא ניצלתם.

  • למצב המשפחתי שלכם יש השפעה על תמהיל המס: אם אתם הורים חד הוריים, גרושים, ואף פעם לא עדכנתם את האחראים על תלוש המשכורת שלכם, כנראה שמגיע לכם החזר מס. בנוסף, אם נולד לכם ילד בשעה טובה, מגיעות לכם עוד כמה נקודות באופן קבוע בתמהיל המס שלכם, מה שיכול לבוא לידי ביטוח בהחזר מס רציני.

  • אם ביצעתם עלייה: עולים חדשים, זכאים להחזרי מס עד 3.5 שנים ממועד עלייתם. רוב העולים אינם מודעים לעובדה הזאת והכסף הזה נשאר בקופת המדינה ללא דורש.

  • השתחררתם מצה"ל? חיילים משוחררים זכאים לאחר שירותם הצבעי להחזרי מס כל עוד הם עובדים בעבודה קבועה לאורך תקופה, וזה בנוסף לסטאטוס עבודה מועדפת לו הם זכאים.

  • היה ונזקקתם להוצאות הנצחה: במקרים בהם נפטר קרוב משפחה או מישהו קרוב, ודאגתם להנציח אותו, מגיע לכם החזר על ההוצאות הללו.

  • במקרים בהם אתם משלמים על הוצאות אשפוז של בן משפחה: כשאתם מאושפזים, ישנה מערכת הדואגת לחשב את הזכויות שלכם. שתדעו, בקרים בהם היה צורך לשלם על הוצאות אשפוז של בן משפחה מגיע לכם החזר מס על ההוצאות הללו.

  • יצאתם לקורסים  או השתלמויות מקצועיות ולא ממקום העבודה שלכם? לא בכל המקרים עובדים יוצאים להכשרות על חשבון המעסיק. כאשר אתם מחליטים להשתרג מקצועית, חשוב לזכור שמגיע לכם החזר מס על ההוצאה הזו.

  • אם אתם גרים באחד מיישובי הספר או על קו עימות: המדינה מספקת נקודות זיכוי מס לתושבים הגרים באזורים הללו, אז תנצלו את הזכויות המגיעות לכם.

  • היה ואתם סוחרים בניירות ערך או מחזיקים בתיק: לכל הסוחרים מגיעות נקודות זיכוי על הוצאות אלו, ורובם לא יודעים שניתן להרוויח כסף גם ממסחר בניירות וגם מחזרי מס!

  • היה והוצאתם או יש לכם תואר אקדמי: המדינה מעניקה נקודות זיכוי מס נוספות לכל מי שמחזיק בתואר אקדמי, אז חשוב שתזכרו לדרוש את המגיע לכם.

יש כל כך הרבה דברים שמגיעים לך, אז למה להסתבך?

כשאתה צריך מומחי החזר מס אינטרס, פנה לטובים ביותר!

חברת Fund Up, מתמחה בהחזרי מס לשכירים וחוסכת לכם את אובדן ימי העבודה, החופשה והמחלה שיגיע כתוצאה מהמחקר שתצטרכו לבצע בשביל לקבל את החזר המס. תזכרו, המטרה כאן היא להרוויח כסף שמגיע לכם בזכות, ולא לאבד את ההטבות מהעבודה, או חס וחלילה ימי עבודה בשביל להגיע אל הכסף הזה.

המחשבים שלנו מקושרים ישירות למחשבי מס הכנסה וביכולתנו לרכז בשבילכם את כל הזכויות המגיעות לכם לפי חוק, ולהעביר את הטפסים והמסמכים תוך זמן קצר לרשויות המס, מה שלא תוכלו לבצע בעצמכם בגלל שישנו צורך בבדיקות, לחכות בתורים ולהמתין עד שתקבלו מענה.

בירוקרטיה זה לא כיף, ואנחנו חוסכים לכם אותה בצורה הכי זולה ואפקטיבית.

כל מה שתצטרכו לעשות זה לחכות להודעה המשמחת שממתין לכם צ'ק שמן בדואר ולפדות אותו. השאירו את עבודת המחקר הכרוכה בהחזר מס אינטרס והגשת הדו"ח לנו!

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה, מלאו את הפרטים האישיים שלכם ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם, לייעוץ, הכוונה וכמובן לתחילת תהליך החזר המס.

או לחליפין, בדקו באם מגיע לכם החזר מס אינטרס, ומה גובהו!

לקוחות קיימים? צרו איתנו קשר ממש כאן

דילוג לתוכן