בעשור האחרון החזרנו ללקוחותינו

מעל 100 מליון ₪

כנראה גם לך מגיע החזר מס מקופת המדינה

ביטוח תאונות אישיות

פוליסת ביטוח תאונות אישיות

תאונות עלולות לקרות לכל אחד, בכל זמן ובכל מקום, ובמצבים בלתי צפויים.  מדובר באירועים מצערים העלולים להתרחש למשל בעת שעולים על סולם, בזמן שטיפת הבית ואפילו כשיורדים במדרגות. על מנת להיות מכוסים ומוגנים מפני מקרים אלו ועוד רבים נוספים, וכדי להבטיח את רמת החיים בה הורגלו הנפגע ובני משפחתו, חשוב לרכוש ביטוח תאונות אישיות. המומחים של פאנד אפ יספקו לכם פוליסת ביטוח תאונות אישיות המותאמת במדויק לצרכיכם. את הביטוח ניתן לרכוש כפוליסה נפרדת או כהשלמה לפוליסות אחרות, כמו ביטוח חיים או בריאות, ועל פי בחירת הלקוח. כך תוכלו ליהנות מכיסוי נרחב עבור קשת גדולה של מצבים, ולמען צרכיהם השונים של המבוטח ובני משפחתו.

מה מכסה פוליסת ביטוח תאונות אישיות

פוליסת ביטוח תאונות אישיות בפאנד אפ מספקת כיוסי רחב עבור נזקי גוף, אשר מקורם במרבית סוגי התאונות. הפוליסה עצמה נבנית בהתאם לצרכי ולנתוני הלקוח, כמו גילו, מצבו האישי והבריאותי, רמת הכנסתו, המקצוע שלו, וכל נתון נוסף שהינו רלוונטי לפוליסה ולמרכיביה. פוליסות אלו מביתה של חברת הביטוח כלל, מעניקות למבוטחים כיסויים עבור מגוון מצבים, ביניהם אובדן כושר עבודה בגין מחלה או תאונה, ופיצויים עבור נכות או מוות בגין תאונה.

הכדאיות של ביטוח תאונות אישיות

חשוב לדעת כי ביטוח תאונות אישיות מכסה מצבים רבים אשר פוליסות אחרות אינן מכסות, וזאת  בהתאם לצרכי המבוטח. למעשה, הפוליסה מעניקה תשלום כספי שמהווה תמיכה כלכלית עבור הניזוק ובני משפחתו בתקופה שלאחר הפגיעה, עקב אובדן כושר עבודה או היעדרות ממקום התעסוקה. כמו כן, הפוליסה מכסה תקופות החלמה שאינן מכוסות על ידי פוליסות ביטוח אחרות, לצד הוצאות נלוות הקשורות למקרה הביטוחי כמו פנוי עם אמבולנס, ליווי בן משפחה במהלך אשפוז או טיפולי פיזיותרפיה. ואם לא די בכך, פיצויי הביטוח ניתנים ללא קשר או תלות בכיוסיי הפוליסות האחרות של המבוטח.

רכישה נכונה של ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות כשמו כן הוא – מוצר ביטוחי אישי המשתנה בין כל מבוטח ואינו זהה ברכיביו ובעלויותיו מאדם לאדם. לכן, חשוב מאוד לערוך את הפוליסה במקום אמין ומקצועי. בחברת פאנד אפ תקבלו מידע מלא אודות הפוליסה, ותזכו בסיוע מצד צוות מנוסה לביצוע התאמה מלאה בין הפוליסה לבין רצונותיכם וצרכיכם.

למידע נוסף לחץ על ביטוח בריאות

לקוחות קיימים? צרו איתנו קשר ממש כאן

דילוג לתוכן