בעשור האחרון החזרנו ללקוחותינו

מעל 100 מליון ₪

כנראה גם לך מגיע החזר מס מקופת המדינה

ביטוח משכנתא יכול להציל אותך

כיום אנחנו מתמודדים עם מצב של אפשרות מאוד מצומצמת בנוגע לדיור בישראל, שנראה כי רק ממשיך להתייקר. כל אותן הפגנות ומחאת האוהלים ברוטשילד אומנם הוזילו את מחיר גבינת הקוטג', אך את הדירות הם לא הצליחו להוזיל. למרות הכול אנחנו עובדים קשה ואכן מצליחים לרכוש דירה, אולי לא את הדירה עליה חלמנו, אך קורת גג מספקת שתאפשר לנו לישון טוב בלילה. בכדי שבאמת נוכל להירדם, אחת ההמלצות הנכונות ביותר לחיים היא לבטח גם את המשכנתא. אין ספק כי ביטוח משכנתא יכול להציל אותך ומדובר פה הן באינטרס שלך והן באינטרס של הבנק.

להכין את הקרקע

חברת "פאנד אפ" ממליצה על ביטוח משכנתא, פוליסה שתבטיח לכם כי תשלום ההחזר החודשי של המשכנתא יתבצע בכל מקרה, גם אם מצבכם הבריאותי לא יאפשר זאת וגם במצב של מוות ראש המשפחה. כמו שאומרים, ההצגה חייבת להימשך וזהו גורלו של העולם, לכן חשוב שנכין את הקרקע היטב לכל סיטואציה שעלולה להתרחש. ביטוח משכנתא כולל הן ביטוח חיים והן ביטוח מבנה, כך שבמידה וראש המשפחה מאבד את כושר העבודה או נפטר, המשפחה שלו לא תאלץ לסבול מהחזר משכנתא ומחובות שיצטברו בעקבות המצב, אלא להמשיך להתגורר בבית עליו המשכנתא משולמת ולחיות את אותו אורח חיים אליו היו רגילים עד כה.

תציל את עצמך

בנוסף לביטוח חיים, ביטוח מבנה מכסה מקרים שהתרחשו בעקבות אימא אדמה, כמו שריפה, סופה או רעידת אדמה. במקרים הללו, הביטוח יכסה את ההוצאות ויאפשר מקום מגורים חלופי. חברת "פאנד אפ" ממליצה להביט מספר צעדים קדימה, בכדי לאפשר לכם ולבני המשפחה שלכם לחיות בכבוד, להצליח לשלם את המשכנתא ולא להוסיף עוד צער למקרים שעברו עליהם. ביטוח משכנתא יכול להציל אותך, מה שאף גורם במדינה לא יוכל לעשות. ברוב המקרים, ביטוח לאומי מתנער מאחריות ומפריש סכום זעום על מקרים מסוימים, המדינה לא תתמוך בכם בזמנים קשים, לכן עליכם לתמוך בעצמכם מבעוד מועד ולהכין את השטח לכל מצב. באתר של "פאנד אפ מידע רב אודות מגוון הביטוחים המוצעים בשוק, עיינו והתקשרו לתיאום פגישה.

לקוחות קיימים? צרו איתנו קשר ממש כאן

דילוג לתוכן